i workout

regnet, det bara öser ner och i helgen ska det bli många, många minusgrader. jag längtar inte.
 
idag har jag varit på skolan och fått tillbaka resultatet av bildbehandlingsprovet. 37/41. fyra fel, det får jag vara nöjd med! sen hängde jag i ateljéen och målade på postern en stund innan pt-timme och jobb. sen hem till hanna en kort sväng, hann med redigering av bilder som ska lämnas in till bildbehandlingskursen och ett brandalarm innan jag tog min skallebank och gick hem. den har fortfarande inte gått över, by the way, så tar med mig den i säng nu, tänkte jag.
 
vi ökade inget på träningen, men lyfter fortfarande min egen vikt, både i knäböj och marklyft. kind of way to go. anniken både tog bilder och filmade från träning, så här kan ni får se hur fantastisk härlig jag ser ut at the gym:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback