att man kan ha sån tur

så mycket som jag har skrattat den här helgen. på det kan jag nog leva i tusen år, minst. igår firade vi min sena inflyttning och tidiga födelsedag, fullt hus på dælenenga och alla mina bästa var med. emilia. mina kära niss:are. anna, emma och agnes hela vägen från sverige, och en hel hög med andra fantastiska människor. jag fick presenter och sång och dom sista gick inte förrän vid sjutiden imorse. efter en lååång sovmorgon och efter att ha sagt hejdå till mina svenska tjejer gick jag hem till hanna där jag och sandra har spenderat hela kvällen. uppkrupna i ett soffhörn med chips och cola (som sig bör, en dagen efter), pratat, skrattat, sett på film och skrattat lite mer.
 
livet är så bra just nu. här om dagen satt jag på trikken på väg hem från träning när jag fick ett sånt akut bipolärt lyckorus. fick bita mig i läppen för att inte börja gråta där och då. för att jag är så glad. för att jag gör något produktivt med mitt liv. för att allting flyter och för att jag är omgiven av helt underbara människor. gamla som nya. det är härligt att vara jag!
 
  
  
  

Kommentarer
Postat av: mamman

Vad glad jag blir att läsa att du mår gott!Och snart ses vi,hurra!!Puss!!

2012-10-15 @ 20:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback