hurra för hanna!

god kväll! här kommer hälsning från en sliten fröken stahlén. i lördags fyllde härliga hanna 20 bast och igår var det dags för feiring! jag och sofie hade köpt partybrillor och såpbubblor och partypoppers till unga damen och vi blåste och poppade och vecklade kronor kvällen lång. hängde först på skolan. fantastiskt med fylla, vita väggar, tillgängliga pennor och tillåtelse att utsmycka ateljéerna från golv till tak. när ölen tog slut valde vi att ta oss till trumpeten för lite karaoke och detaljerna minns jag inte, om jag ska vara ärlig. haha. ha. jag sjöng främling och the sign och jag tror faktiskt inte att någon annan från vårt sällskap sjöng. sen stukade sofie foten och fick hjälp hem av hanna och när vi andra bestämde oss för att gå fick jag stå i en halvtimme och vänta på två bussar som aldrig kom. surt som fan när man bara vill hem! till slut tog jag en taxi och chaffisen fick stå ut med att höra klagomål på ruter hela vägen från stan till dælenenga. men så jävla bra kväll, var det!
 
imorse försov jag mig och vaknade av andra alarmet (även kallat "seriously. gå till skolan.") tjugo minuter innan vi började. fick med mig lite kalla tortellini till frukost (?) och kom bara tio minuter för sent. dock var ingen annan i min performancegrupp där och det var kind of omöjligt för mig att jobba, så när emilia ringde och sa att det var kris på jobbet bestämde jag mig för att vara en god människa och tjäna lite pengar istället för att åka hem och sova. blev jobb 12-19 på mig, trine kom och hängde på bakrummet en timme, jag åt maxmat till lunch och upptäckte att jag har tappat både min stylingcreme och bankdosa, antagligen på trumpeten. woho.
 
imorgon blir det träning och skola och jobb och eventuellt teater på kvällen. jungelboka med sofie, hanna och sandra. lajdidaj, blir bra. nu: sängen. skönt som fan. godnatt!
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback