min favoritsysselsättning: lista!

vad har du på dig?
lite mönstrade tights, sönderklippt herrtisha och en jävligt stor och varm tröja.

hur mår du?
är lite trött efter en rå-fnissig kväll hos hanna, samt inbillar mig att jag har ont i halsen för att siri har halsfluss och det luktar sjukt här hemma..

vad önskar du just nu?
att dygnet hade fler timmar och jag lite mer motivation.

vad har du ätit idag?
filmjölk, knäckebröd, en pizzabulle och nachos. mums.
 
vad ska du göra imorrn?
följa med hanna till tatueringsstudion och kolla på när hon blir rättad på (!!! SPÄNNANDE), träna med pt och se på lydverket med tjejerna. kommer liksom vara på tv. woop.

och på torsdag?
inga planer! tjoho! eller. borde dra på skolan och jobba i ateljé. och så ska jag ju jobba. och träna.

vem saknar du?
min syrra!

senaste köp?
hmm.. mat. senaste värda köp: skitsnygga träningstights som jag lämnade tillbaka. rätt ovärt ändå.
 
vad skrattade du senast åt?
hannas dialekt, säkert. nasijn och planerj och sånt.

vad grät du senast åt?
hur många lingon finns det i världen. åh.
 
vem sov du senast med?
hmmmm, sandra!

vad läser du just nu?
svensk damtidning. kungaspecial. fett som fan.
 
senast sedda film?
apocalypso. jävligt bra.

vem var den senaste som ringde dig?
sofie. jag missade det.

senast 3 inkomna sms?
en katt som ser ut som skriet, från hanna.
"det her forstod vi ingenting av.. ring meg", från sofie.
"jag har alt jeg trenger nå, men ellers takk :)", från sjuka siri.

vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"hallå wiktor! gissa vad slags premiär det är på lördag?! både jag och emilia är super excited, ni blir väl med hoppas jag?? kram!"
 
vilka kändisar har du blivit jämförd med?
hahaha! anja person och hon julia stiles i save the last dance. hahaha.

vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
sofie som frågade om bridge. kunde inte hjälpa'na.

vart vill du åka just nu?
utomlands!

Kommentarer
Postat av: mamman

Siri halsfluss och du börjar känna av halsen...vad sa vi om räning och halsont?! räningstights som du lämnade illbaks?

Svar: hade köpt ett par som jag lämnade tillbaka! fick ju finisar av er. ;) tror halsontet mest är inbillning och noja. känner bara av det på morgon och kväll. no worries, mamsen.
None None

2012-10-31 @ 19:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback