öl, öl, öl och kos

goddag, härliga människor!
 
vilken helg det har varit. gick ut hårt med live performance i fredags. fy fan vad bra det gick, och fy fan vad nasty det såg ut. gelatin-blod över hela golvet, söndertrasade gravidmagar och en docka med ett avslitet ben. vi fick en massa cred för både upplägg och framförande och reaktionerna blev precis så som vi hade hoppats på. äcklade miner och en svag förnimmelse av osäkerhet och nervositetet. direkt från detta på träning och jobb för att till slut landa på förfest hos emilia. efter många om och en hel del öl drog vi på elektrostat för att kolla in vår utställning där och dansa till metafusion hela natten lång. KUL! och utställningen var skitsnygg, förresten. (bild tagen av malene wroldsen.)
 
på lördagen var det jobb från 10-16, en snabb tur hem innan hela jobbgänget tog båten ut till mari på nesodden. avskedsfest för tien väntade. hade en helt fantastisk kväll som avslutades på ett ganska otrevligt sätt. mari slog pannan i en bänk, svimmade av i säkert en minut under vilken jag hann övertyga mig själv om att hon var död. till slut vaknade hon (SOM TUR VAR) till, med huvudvärk och en trötthet inte av denna värld. hon fick vaktas en halvtimme innan hon fick gå i säng. jag sov på nesodden och morgonen efter vaknade jag till solsken, en spinnande katt på min mage och mari hade fått en bula á la kalle anka.

 
mot eftermiddagen mötte jag upp hanna och sandra på månefisken för att ta ned våra bilder. dom hängde med hit och när sofie kom kollade vi youtube-klipp och drack drinkar. mysigt! vid 19-tiden gick vi ner till månefisken igen för festivalavslutningsfest. massa öl och massa dans. planerade utgång men vi var bara två tappra mot slutet, så sparar den till ikväll. för ikväääll ska vi ha tapas-kväll med rödvin och kos här hos mig. blir så bra! känns så härligt att jag råkat börja i den här klassen, på den här skolan, med så mycket fantastiska, fina och duktiga människor. jag är verkligen på rätt plats och det är härligt! (bild lånad från instagram och hanna0banana.)
 
jag har varit vaken sen nio imorse men fortfarande inte haft tid att äta frulle. bara skrivit reflektionsnotater till gamla kurser som jag borde skrivit för flera veckor sen. oops. så, nu ska jag steka våfflor och kolla på solsidan. har bestämt mig att ge det ett seriöst försök, i och med att alla är så begeistrade över't.. we'll see. tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback