thank god for people

ikväll när jag var och hade pt-timme kom en av biffarna fram. vi brukar snacka lite med honom, för han och hans danska kompis är alltid och tränar samtidigt som jag tränar med anniken, han jobbar på gymgrossisten och har hjälpt mig med att köpa chinsapparat och proteinpulver. nu fick jag visa att jag faktiskt klarar en (och egentligen två, men inte idag.. bummer!) alldeles själv, det gjorde jag inte sist, och han var impad. sen tittade han lite nogrannare på mig och sa "har du gått ner i vikt? du har gått ner i vikt, eller hur?" och när jag nekade sa han "det måste du ha gjort, du ser i alla fall mycket smalare ut i ansiktet!" alltså, människor! denna lilla kommentaren gjorde min dag! tack, biffen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback