falalalala lalalala

hallå! längesen nu. stuff som hänt sen sist? jag har varit trött och dött förkylningsdöden. varit på fotoutflykt till en gravlund och vigelandsparken. hälsat på kusin vitamin och lekt med finaste lilla max. har haft sleep over hos mari på nesodden och druckit öl och pratat fint prat och myst med katter och fått svart hyllekstrakt som gjorde susen för förkylningen och botade mig. har jobbat en del och hemmafestat hos sofie från klassen. har gått i skolan, hängt med emilia rätt mycket och jobbat lite mer.
 
igår hade vi atelierpraksis och jag kom ÄNTLIGEN igång med mitt första projekt. ska göra något slags collage med tema mun.. don't ask, jag ska visa bilder underveis, när jag väl kommit igång rent praktiskt! på kvällen hade jag pt-timme och kroppen är nu redo att köra igång med hårdträning igen. hurra! när jag kom hem satte jag igång att skruva ihop mitt iron gym xtreme jag köpte förra veckan för att kunna köra på med chins och pull-ups, och det har redan gett resultat. idag tog jag min första pull-up helt på egen hand! jag är så stolt så nu kan jag dö lyckligt. (peppar, peppar.)
 
håller på med en fotouppgift som ska vara inne på fredag. tio poetiska bilder av vårt hem. endast inomhus. låter simpelt, men det är en utmaning, ska jag säga! har fått tagit alla bilderna nu i alla fall, ska kontrolleras och redigeras, men jag känner mig rätt nöjd. än så länge. om en timme drar jag iväg på zumba och catslide och ikväll ska jag på teater med trine och sofie! "dei seksuelle nevrosane til foreldra våre" på norske theatret. ska bli supermysigt! speciellt eftersom vi fått biljetterna från skolan. gratis är alltid gott!
 
vi snakkes, folkens! kos og klem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback