hösttecken

tji fick jag för att tro mig vara frisk. bröllopet och att sjunga på bröllopet gick så bra. halsen höll hela dagen (med undantag för natten då jag ibland plötsligt tappade rösten helt) och dagen efter var jag bara lite hes, inte så farligt.. det tog sig dock. mot kvällen brölade jag som en ledsen ko igen och imorse när jag kom till gymmet och hälsade på receptionisten kom nästan inget ljud alls. nu har jag röst, men en rätt så klen och ostadig sådan, halsen värker som jag vet inte vad, mandlarna är svullna (som alltid när jag blir förkyld) och näsan rinner. tjoho! två paracet och en noskapin så knoppar jag. håll tummarna för att jag mår bättre imorgonrååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback