sitter på jobbet och väntar på att klockan ska bli fyra

vad har du på dig?
lite blåaktigmönstrade tights, långt svart linne med superstor stickad tröja över, svarta kängor.

hur mår du?
rätt dåligt. hostar som en jävel, snorar och blir andfådd av ingenting. optimalt mående för några timmar på jobb..

vad önskar du just nu?
att jag blev frisk hux flux och hade en massa pengar.

vad har du ätit idag?
havregrynsgröt, riskakor, en halv gurka, några mandlar och lite choklad.

vad ska du göra ikväll?
jag ska jobba (ju), hade tänkt prova träna, men vi får se.. annars ska jag teckna och se klart "fanny och alexander".

vad ska du göra imorrn?
gå i skolan (foto-exkursion! spännande!), jobba och probably hänga med mari.

vem saknar du?
min mamma så hon kan ta hand om mig lite när jag är sjuk.

senaste köp?
en sån där chinsmaskin som man sätter fast i dörrkarmen! och ett gummiband också, ja. sjukt bra investering!

vad skrattade du senast åt?
något tull på lunchen.

vad grät du senast åt?
"i am sam" i förrgår. grät tills jag blödde näsblod! hehehe.

vem sov du senast med?
emiliaaa.

vad läser du just nu?
jag minns inte vad den heter, men omslaget är grönt.. av sara kadefors tror jag. (efter lite googlande: "borta bäst"!)

senast sedda film?
helt sedda: "i am sam". annars såg jag fjärde och halva femte akten av "fanny och alexander" igår.

vilken svordom använder du mest?
jävla.

vem var den senaste som ringde dig?
emilia.

har du dejtat någon av en annan religion?
nej.

senast 3 inkomna sms?
"hej. tydligen ska dom byta handtaget på balkongen idag. ca den tiden vi skulle fota :( så vi måste byta dag! puss", "hahaha skulle stå gjelder haha.." och "hahaha, weee".

vad stod det i ditt senaste skickade sms?
ett jääävligt långt sms till min pt om att jag har köpt chinsgrejen och om det är okej att träna när man är sjuk fast inte har ont i halsen. typ.

vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
dans och matte. och svenska. och religion, och internationella relationer.. och psykologi.. ja, egentligen allt utom filosofi, för det fick jag ångest av.

vilken är din favoritlukt?
städskåp, när det luktar sådär fräscht av tvättmedel och skurmedel och sånt. mmm.

vad är du rädd för?
fåglar, till exempel.

en person du tycker är snygg?
channing tatum!!!

blir du lätt svartsjuk?
nej, det tror jag väl inte.

din favoritkaraktär ur en serie?
vanskligt. alltså chandler i "vänner" är ju jävligt skön, till exempel. och han gaykillen som inte är gay i "new girl".

vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
trine.

vilket språk hade du velat lära dig?
franska!

vad för sorts killar faller du för?
nördar.

vart vill du åka just nu?
hem. från jobbet hem till dælenenga alltså.

vad önskar du dig i födelsedagspresent?
pengar till pt-timmmar. ett makroobjektiv. typ.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Mammas minsta loppa!Jag vill så gärna pyssla om dig!
Nu kan jag ju bara komma med "fömaningar"..typ träna inte nu när du är klen!varm dryck och vila vila!!Var rädd om dig min skatt!! Puss & kram

2012-09-06 @ 18:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback