tröttdag

idag ligger energin på noll. vaknade imorse och ville dö för att det var så mörkt ute. det känns som vinter på morgnarna, kallt så tårna förfryser om man sticker dom utanför täcket, mörkt och jävligt. dessutom börjar vi nio istället för tio varje dag i tre veckor framöver. måhända det låter ynkligt, men den där timmen gör VÄLDIGT stor skillnad. speciellt om man ska försöka få till ett besök på gymmet innan skolan. det går knappt. imorgon ska jag dra mig iväg på hot camp klockan 07, den kommer bli slitsam.
 
vi har börjat med performance i skolan. tre veckors workshop som avslutas med ett, ja, just det, live performance. en halvtimmes framträdande så är det slut. ska bli fett. jävligt roligt. vi hade första planeringen idag och jag, sofie, hanna och anja har börjat med ett projekt där ledorden är gravidmagar, fejkblod och gelatin. that's it for now, men jag tror det kommer bli bra. sjukt äckligt, men bra.
 
drack en kopp kaffe för att piggna på utan resultat, slaggade en timme och nu ska jag göra det sista jag kan för att få bort kilona grus i ögonen - träna. brukar funka, hoppas på det idag med. en halvtimme zumba och 45 minuter catslide så ska nog både kropp och knopp komma igång så smått igen. efteråt ska jag upp till carl berner och möta ingrid, dra på jysk och få bärhjälp hem med en garderob. äntligen ska jag få ett golv igen! känns fantastiskt. speciellt inför inflyttningsfesten på lördag! blir bra.
 
dags att ta havremoppen ner mot stan. hörs och ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback