en helt vanlig onsdag i februari

det är som att livet står på vänt. som att hela jag har blivit pausad, eller kanske hela världen, allt bara väntar på att någonting ska hända. och det händer aldrig någonting. jag längtar mig galen efter ljuset, värmen, färgerna och känslan av att det faktiskt går ganska lätt. längtar tills motvinden slutar blåsa. börjar bli ganska less på att sitta i drag. all. the. time.
 
well. idag är som alla andra dagar, förutom att jag inte kom iväg till skolan. sov åtta timmar inatt (hur längesen var det jag sov åtta timmar? länge!) men dog ändå trötthetsdöden imorse. bestämde mig för att hoppa förmiddagsklassen i kroki och teckning och stanna hemma och jobba. emilia kom över på frukost och promenad innan hon började jobba, jag tog en liten längre sväng innan jag gick hem till mitt. skönt att få lite frisk luft. rensa huvudet en smula. sen gick jag hem och jobbade med teckning och design, dels åt det lilla företaget och dels för tre nya beställningar på tavlor jag fått! johanna som beställde den tidigare tavlan la upp sin bild på facebook och genast hörde en till tjej av sig. kul!
 
nu ska jag iväg på catslide och body balance, får se hur det går eftersom inte bara psyke utan även fysik stretar emot lite now a days. kämpar på i alla fall. sen ska jag vara snabb i duschen och svida om till klänning, för idag är det izabellas 21-årsdag och vi ska ut och käka ikväll. blir mysigt!
 
nu: borsta tänderna och lubba till trikken.
 
johannas beställning: familjeporträtt.

Kommentarer
Postat av: mamman

Men hur nysiken är den här mamman?!?!"lilla företaget"..tavelbeställningar..Himmel & plättar va jag längtar efter dig! Pusspusspuss!

2013-02-27 @ 20:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback