hello monday!

sitter på skolan och käkar pomelo. lunchdags, vi har haft tre timmars kroki/figurteckning nu på förmiddagen och eftermiddagen är ägnad åt ateljépraktik. jag tänker att jag ska jobba lite på beställningsjobbet den lilla tid jag stannar på skolan, för klockan 15 ska jag befinna mig utanför stan för spännande samtal om ett eventuellt samarbete! hoho. jag är lite nervös, men har blivit lovad te vid ankomst och om den här duden är lika skön som den första kommer det gå jättebra.
 
efter mötet (som antagligen inte kommer ta sååå lång tid) sticker jag in till stan igen, möter upp kristine och drar på spinningtimme på gymmet. svett, svett. blir nice. sen ska jag köpa en rödbeta och försöka mig på naturfärgning av kläder! hade pysselstuga igår och sydde ett linne som behöver pimpas lite.
 
ah, och så är det supersoligt och vårigt här idag. har egentligen varit hela helgen. hopp om livet..!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback