söndagkväll

har ännu inte kommit i säng, fast jag sovit knappa fyra timmar inatt och ska upp om sju. känner mig obehagligt pigg. har nyss kommit hem från bästa emilia, vi har sett på sagan om ringen och botat lite söndagsångest. bra. är så jävla nice att hon bor bara ett par minuter bort. vi säger det varje gång någon ska hem, "fy fan vad skönt att vi bor så nära!", "ja, kan vara det bästa ever!". haha.
 
har haft en fin helg, ändå. i fredags var jag hembjuden till kristine på juicedate. hon pressade i ordning en blandning av ananas och äpple och ingefära och morötter, så gott att jag nu cravar en centrifug ännu mer än förut. jag satt i soffan och stickade och hon knatade omkring och fixade med olika saker och vi pratade och pratade tills klockan var tolv och jag var tvungen att gå hem. bra kväll, bra tjej.
 
på lördagen var det jobb och träning och stress till matning av katter innan det var dags för lugnet i kojan hos martin, linus och niklas med emilia och ida. god mat, rödvin och härliga energier! sov kvar där och vi somnade sent, som sagt, men natten var fantastisk.
 
tog mig hem i förmiddags och bakade scones. har suttit i soffan och stickat, förlorat mig i oc-världen och oroat mig över världelösa ting. som vanligt på söndagar.
 
imorgon ska jag upp till morgonmötet på skolan, sen åker jag nog hem och sover lite innan print i mörkrum klockan ett. därefter införskaffning av färg och smala penslar och så tänkte jag köra ett bodyattack-pass mot kvällen. blir säkert bra. ska väl försöka hoppa i säng nu. kan vara en bra idé.. vi hörs!
 
ena framstycket till västen jag stickar. NÖÖÖÖJD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback