working lad

har just svalt min sista sked av dagens ranson på äcklig, äcklig raw food-gröt. avokado, bovete och frusna bär. att jag håller på, alltså. smaken är inte så värst, men konsistensen är riktigt illa, jag håller för näsan och skopar i mig tugga efter tugga. klunkar nu halva koppen kaffe för att få annan smak i munnen. klaaagaaar.
 
idag är jag uppe tidigt, för idag ska jag hoppa in och hjälpa jobbet. blir superlång dag, kassa till stängning, har inte jobbat så länge sen i somras typ. höhö. får se hur det går för mig. tar med mig lunch och en påse mandlar jag kan knapra på under tiden. sen har jag tänkt mig lite cykel-intervaller innan jag möter upp ylva för les misérables på bio! mysig kväll.
 
igår hade jag inga föreläsningar så drog hem från kattlägenheten, försökte komma igång med saker här hemma (utan resultat) och drog till min pt-timme klockan fyra. var bara det att.. min pt dök inte upp. skickade ett sms efter tio minuter och kollade om tiden var rätt. fick inget svar. 25 minuter efter avtalad tid hoppade jag av elipsen och gick ner och foamrollade lite. skickade nytt sms, "måste ha blivit något missförstånd, tränar själv, du kan väl höra av dig så vi kan bestämma en ny tid." ska tilläggas att det är fröken stahlén vi pratar om, jag är min mors dotter och hade nu hunnit spela upp diverse scenarion om hur hon hade blivit påkörd av trikken, låg på ullevål och så vidare. 45 minuter efter vi skulle ha börjat fick jag svar. för första gången ever var hon tvungen att ställa in på grund av magsjuka, och hon hade faktiskt skickat ett sms! dock till fel kund. haha. well, jag var glad att hon inte var där och smittade, och så fick jag ju lite egenträning plus extra kondis inbakat. no probs.
 
ska dricka upp kaffet här och dra på mig lite smink så jag ser anständlig ut. vi hörs!
 
bild på cool gangstah-brutta i lördags. hähähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback