20

20-årsfest för sofie igår. hon fick typiska 20-årspresenter av oss, blev glad, folk dansade limbo och jag drack vodka. var inte särskilt full, hängde med folket i klassen och lyssnade på gamla hits. mötte upp emilia och izabella och drog på blå. rom och cola, asmycket folk och vid tre fick jag nog och traskade hem. har nog aldrig varit så kall i hela mitt liv. fattar inte. efter nyår ska det bara gå mot varmare tider, men vädergudarna är visst inte riktigt på samma bana som jag där..
 
well. idag är jag en klubbad säl. ser redan fram emot nästa helg, då jag ger mig själv en paus utan utgång. helgen därpå är det julbord med jobbet och jag kan verkligen behöva några dagar av ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback