bla bla bla

den här lilla smygförkylningen har nu legat och tryckt ett tag tills den inatt valde att bryta ut rejält. vaknade och skallen känns helt igenproppad. var rätt säker på att hjärnan hade förvandlats till snor under natten, är råtäppt och nyser som jag vet inte vad. well. sån här skitsjuka är ju ingenting att göra åt, och heller inget att pausa livet för, så jag fortsätter som vanligt. har klättrat ur sängen, ska till gymmet en sväng, filma lite, tre timmar konsthistoria, tre timmar jobb och sen ska jag träffa ylva. lär bli slapp kväll här, jag jobbar imorgon och hon har väl också varit igång hela dagen.
 
den här veckan har varit ganska bra. jag har skoljobbat mycket, filmat lite, klippt och redigerat färdigt två kortfilmer, är nästan färdig med sista planchen på emilia och anton. nästa vecka är sista videoveckan, sen börjar vi med mörkrum. linda och per kommer upp på söndag och tar med sig pappas analoga småbildsformat. har fått låna hans hasselblad, men mellanformat är inte optimalt då resten av gruppen kommer ha småbild, såatteee.. ska bli kul. annars har jag hängt en del på gymmet, fyra pass, 6 km löpning och egen styrka. lekte med emilia i onsdags. ska ut med henne och övrigt folk imorgon. kanske träffa malin och aurora på söndag om lilla tjejen är frisk. tiden går, det är bra. framtidsångesten ligger och gnager hela tiden och jag försöker ventilera med så många som möjligt och trycka undan den när jag är ensam. ska prata med jobbet och med lärare på skolan. vi får se hur det blir.
 
nä, nu ska jag packa ihop det sista och ta mig till trikken. komma igång. finally.

Kommentarer
Postat av: mamman

Kanske det kan vara klokt att låta kroppen och huvudet vila lite då det finns förkylningsåkomma...Puss vår skatt!

2013-01-18 @ 15:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback