filmklipp och kul

sitter i skolan och väntar på att dra härifrån. har redigerat och klippt färdigt min tredje och sista kortfilm och ska nu bara se till att jag har en backup på filerna. sååå ska jag lämna tillbaka kamera och laddare till læringssentret och äta ett knäckebröd innan jag tar mig till stamina hot för lite pump och svett. härligt! i eftermiddag ska jag sen hem till linda och max och leka lite innan emilia kommer till mig ikväll och blir bjuden på middag. planerar raw champinjonragu med majspolenta och carobmousse! satsigt. speciellt eftersom jag hatar både svamp och mousse. well, någon gång ska vara den första att prova.. time to grow up.

nuuu blev jag visst färdig, dags att göra roligare saker! herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback