in a new york minute

nästan nyss hemkommen från gymmet. har haft pt-timme, trött i kropp och musklerna är härligt slappa. har dock mest ont i huden kring revbenen efter att ha legat på golvet i ateljén och målat posters i dryga 12 timmar på två dagar. härligt. jag är nu inne på tredje affischen i serien, har hållt på sen november och ska vara klar innan januaris slut. är så jävla mycket småpill, liksom, det tog säkert två timmar idag att måla ett huvud. ETT HUVUD. och jag ska ha två helkroppar.
 
well, well. i söndags fick jag den fina surprisen att fanny skulle komma hit över en natt. efter många om och men och planer som inte gick som dom skulle fick vi i alla fall till en kaffe i eftermiddags innan jag skulle på jobb. en timme som gick väldigt fort, men det var så jävla fint att se henne igen.
 
annars öser vi på skolstarten på en gång med tekniska kurser. jag har video första tre veckorna. är så jävla taggad! har kurs fyra förmiddagar i veckan och imorgon ska jag skriva klart min storyboard (alltså som en seriestrip över vad min film ska handla om) samt låna en 7D så jag kan börja filma lite material. ska på catslide och body balance mellan 17.30-19.15 och därefter möta upp ylva. var alltför längesen nu. vi har inte setts sen.. SEPTEMBER?! herregud. det är ju sjukt. hon ska med hem hit, hur som helst, och jag tänkte använda mig av henne för lite filmning. blir bra.
 
poster nummer två, halvfärdig. storlek A0. med andra ord: jävligt stor.

Kommentarer
Postat av: mamman

Du är så himla duktig!Det är imponerande.Vilket jobb.Förstår att kroppen är "sliten".
Fress, såg du att Anton sett Estelle live?De du..Pusspuss!

2013-01-08 @ 22:27:37
Postat av: Fanny Roethlisberger

kaffe-timmen med dig satte guldkant på min oslo-tripp hjärtat!

2013-01-10 @ 15:39:17
URL: http://bloggaromtraning.se/roethlisberger/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback