jag som faktiskt hade jullov

skolan har börjat igen. jag har så smått kommit tillbaka till vanliga rutiner: går fortfarande och lägger mig alltför sent, men går upp i tid, äter frukost, lunch och middag och försöker komma ihåg mellanmål, jobbar, tränar och är trött på kvällarna. det är skönt. jag gillar rutiner. sätter som en ram runt min vardag, och för en virrig själ sliten mellan vad hon egentligen vill och bör och ska och måste kan det vara rätt fett.
 
hur som haver. hade mitt första jullov på fem år, så ger er en uppdatering av dagarna i uppsala i form av random bilder från telefonen. enjoy!
 
 
  
katten som snor vatten, gammelfika med kristin och lisen.
 
  
ett försök att slå in paket, klä granen med far och mor och julaftonslunch med la familia.

  
jultomten, rumpmassage och kvällsmys med babyn min.

  
ett fint uppsala, juldagsföris hos helena och två snyggon på o'learys.
 
  
pappa och maje på annandagsmiddag, lek med max och två fulla kompisar.
 
  
bra rumpa på gymmet, första mötet med sötaste lowe och finbesök av karin och emre.
 
  
nöjd tjej efter årets sista träningspass, stretching på nyårsmiddag och haren och firren.
 
  
sista bilden 2012, första bilden 2013 och två raringar på flurran.
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback