meow, meow. måndag!

älskar såna här dagar när man hunnit med alla måsten och klockan knappt är någonting. började med mörkrumskurs idag, känns kul. har dock inte föreläsning förrän torsdag och det är också enda den här veckan. awesome! det ger mig en massa tid till att traska runt med kameran. var färdiga redan vid lunch, så jag droppade eftermiddagens inbokade pass och körde egenträning. bröst, triceps och mage i ett nästan helt tomt gym. underbart! även härligt att en (för mig) ny receptionist sa "redo for trening? det er bra, du er flink!" och när jag svarade att jag gör så gott jag kan sa han "du er jo kjempeflink! trener en masse!" och jag blev lite glad. hähä. 2013 är ju året då jag ska vara på topp. och i mitt livs bästa form.
 
nuuu sitter jag uppkrupen i soffhörnet med stora kaffekoppen. om en timme ska jag bege mig till linda och per, ska passa max ikväll. mysigt! han kommer antagligen sova hela kvällen, men för min del är det kos bara att veta att han ligger och snusar i närheten. hihi! ska ta med mig datorn hade jag tänkt, försöka få lite redigeringsjobb färdigt. måste också funta lite på en presentation, har något som heter show and tell varannan tisdag då vi ska presentera våra aktuella arbeten och projekt, och jag har en vag känsla av att det är jag imorgon.. problemet är ju bara att jag just avslutat jobbet med affischerna och i och med videokursen inte hunnit påbörja något nytt. well, well. det löser sig, sa kärringen som sket i vasken.
 

Kommentarer
Postat av: mamman

Härligt att läsa Isabell!Du förmedlar "må bra känsla"till din mamma.SOM! Hör och häpna har varit på sitt (i raden av många eftrföljande hoppas jag)första intropassträning. De du! Puss!

2013-01-28 @ 19:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback