morgonstund

kom inte upp ur sängen förrän elvatiden. jag och siri fastnade i soffan igår kväll, låg och kollade på tunnelbanan till klockan slog två. drömde asmycket inatt och känner mig helt körd i huvudet. nu sitter jag och petar i mig raw-frukost bestående av bovetegröt, hallon och valnötter. är banan i gröten. jag har seriöst inte käkat en banan på tio år. det smakar helvete, men jag försöker stålsätta mig. tänker att jag kanske kan vänja mig. ska köpa hem lite blåbär så kan jag blanda det i mixern på en gång, kanske förleder smaklökarna lite.. blir lite osäker på portionerna också, står ingenting i receptet och när jag nu gjorde halv sats (på 2.5 dl bovete och 1 banan) blev det ändå asmycket gröt. tog hälften av det och orkar knappt äta upp.
 
well. blev ingen middag med empan igår, jag somnade i soffan och hon behövde tvätta. och apropå tvätt har vår tvättmaskin ju gått sönder sen tre veckor tillbaka, och idag ska siri iväg med sin pappa för att köpa en nyyy! LÄNGTAR EFTER ATT FÅ TVÄTTA! själv ska jag på jobb klockan fyra och till tora på middag efter det. borde kötta på med veckans löppass också. samrådde lite med anniken angående träningsmål inför 2013, och vi bestämde sentrumslöpet i april. är nu igång med att hitta ett jämnt tempo jag kan hålla över längre tid innan vi börjar jobba på tiden. startade på fem km, har ökat en i veckan och nu är det dags för åtta. är så sjukt tråkigt att springa på bandet, men idag är det bara elva minus, och jag tänker, om jag tar långkallingar under tightsen kan det kanske gå.. haha!
 
morgon.. öh, förmiddagssol!

Kommentarer
Postat av: mamman

Nej!!Isabell! Ingen löpning ute för dig vid minusgrader du med "känsliga luftrör" typ..Lyssna nu på mamma! pusspuss

2013-01-24 @ 20:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback