sten i skallen

så jävla opepp på livet just nu. halsen fuckar (igen), det känns näst intill omöjligt att komma ur sängen på morgnarna, jag har framtidsångest, skolan höjer avgiften med tio lax till nästa år och jag vet inte hur jag ska göra. hade ett långt samtal med mamma igår och det hjälpte för stunden, men idag får jag lika mycket panik av att tänka på det. väljer att koppla bort. tar turen ner på skolan och lägger mig på golvet och målar hela dagen. terapi.  ska lyssna på podcasts och gömma mig från omvärlden. tre timmars jobb i eftermiddag och sen var planen 6 km på löpbandet, men tror faktiskt att jag skippar det. tar en av vilodagarna idag. åker hem och stickar klart tröjan till max, kollar på skilda världar och sover tidigt.
 
fan, alltså. om jag bara visste med vad jag skulle fylla den här tomheten i bröstet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback